Budujemy bota w chmurze. Marcin Waszczuk, Microsoft Technology Center
Marcin Waszczuk, MTC. Foto: Radosław Zawadzki, MTC.
PODCAST

Budujemy bota konwersacyjnego w chmurze, krok po kroku z Marcinem Waszczukiem

Czy zdarzyło się wam ulec zachętom aby zadać pytanie poprzez chat podczas zakupów online? Jeśli tak, to z pewnością doświadczenia są różne, jeśli po drugiej stronie nie znajduje się człowiek – od uzyskania satysfakcjonującej odpowiedzi po…. ignorancję.

Zbudowanie i wdrożenie bota konwersacyjnego jest coraz łatwiejsze, dostępne dla sporej ilości branż i różnej skali działalności – jednak wciąż wymaga interdyscyplinarnych kompetencji: technologicznych, biznesowych, lingwistycznych, projektowania doświadczenia użytkownika etc.

Z Marcinem Waszczukiem, architektem rozwiązań chmurowych w obszarze danych i sztucznej inteligencji w warszawskim Microsoft Technology Center, rozmawiamy o typowym procesie budowy bota konwersacyjnego w chmurze, typowych problemach i jak je zaadresować oraz o przyszłych zastosowaniach, jak np. conversational commerce. Zaczynamy od podstaw, czyli zdefiniowania czym jest bot konwersacyjny a następnie Marcin wyjaśnia:

  • jak dobrze określić business case dla wdrożenia bota
  • jakie są etapy budowy i wdrożenia bota
  • jakie usługi w chmurze są wykorzystywane
  • ile kosztuje uruchomienie bota
  • kiedy się opłaca: bot vs call center
  • niezbędne kompetencje (NLP, technologia, user experience, itd.)
Chmura Migracja TransformacjaSubskrybuj nasz podcast Chmura > Migracja > Transformacja
posłuchaj również tutaj:

 


Zapisz się na newsletter Cloud Forum

Tak, chciałbym/abym otrzymywać od Cloud Forum najnowsze informacje drogą elektroniczną, w tym w szczególności w formie dedykowanego Newslettera. Zostałem/am poinformowany/a, że zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie.



Rozważ wyłączenia AdBlockera

Cloud Forum rozwija działalność m.in. dzięki wyświetlaniu reklam online dla naszych Czytelników. Prosimy o rozważenie wsparcia nas poprzez wyłączenie blokera reklam.
Obserwuj nas: