Chmurowisko i Oracle Cloud partnerami
BIZNES WYDARZENIE

Chmurowisko dołącza do Oracle Partner Network

 Na początku 2021 roku Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle skupionych w sieci Oracle Partner Network. W ramach umowy Chmurowisko będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure dla wspólnych klientów obu firm.

Chmurowisko to niezależny partner technologiczny polskich i europejskich spółek współpracujący z wiodącymi dostawcami IT. Korzystając z technologii chmurowych firma wspiera i prowadzi wdrożenia dla największych organizacji w Polsce i Europie. Elementem nawiązanej współpracy będzie także poszerzanie świadomości i kompetencji na rynku w obszarze Oracle Cloud oraz działania na rzecz edukacji polskiego środowiska IT.

– Usługi Chmurowiska to odpowiedź na wyzwania stojące przed organizacjami przy wdrażaniu i pracy w technologiach chmurowych, Sztucznej Inteligencji oraz budowaniu rozwiązań Internet of Things – komentuje Dominika Rydel, dyrektor marketingu organizacji Chmurowisko.

Michał Jaworski CEO ChmurowiskoZespół Chmurowiska posiada kompetencje z zakresu technologii największych dostawców chmurowych, a w związku z rozpoczęciem partnerstwa z Oracle zakres ten poszerzy o takie obszary jak: budowanie i rozwój infrastruktury chmurowej Oracle (OCI), bezpieczeństwo oraz szeroko pojęta inżynieria danych. – Dołączenie do Oracle Partner Network pozwoli nam poszerzyć kompetencje zespołu i rozwijać technologie Oracle w projektach naszych Klientów, a także poszerzyć ofertę multicloud – zapewnia Michał Jaworski, CEO Chmurowiska.

Chmurowisko współpracuje z Oracle już od jakiegoś czasu podczas wspólnych projektów – jednym z nich była pomoc dla jednego z klientów rynku finansowego nad migracją określonych usług i rozwiązań do infrastruktury chmurowej Oracle. W ramach programu partnerskiego Oracle Partner Network firma Chmurowisko wybrała ścieżkę Cloud Service, która daje wiele możliwości związanych ze świadczeniem usług chmurowych.

Chmurowisko to firma ‘urodzona w chmurze’; jest to nowe pokolenie IT, które z lekkością chmurki podchodzi do biznesu, nowych wyzwań, zobowiązań, zadań – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Alliances and Channels, Oracle CEE. – Oczywiście nie mam tu na myśli jakiegoś frywolnego podejścia – przeciwnie, jest w nim determinacja, zrozumienie materii, potrzeba poszerzania kompetencji, a przede wszystkich dobrze rozumiane wyrachowanie biznesowe. A wszystko to, odnoszę wrażenie, przychodzi im w lekki, naturalny sposób. Jednocześnie to zespół niezwykle zapracowany, skoncentrowany na przynoszeniu wymiernej wartości dla klienta – a to również jest platforma, na której dobrze się dogadujemy.

Obecnie firma buduje zaawansowaną wiedzę specjalistyczną w zakresie Oracle Cloud Infrastructure, co pozwoli jej wyróżnić się na rynku dodatkowymi kompetencjami i dostarczać najwyższej klasy usługi. – Z punktu widzenia Oracle Polska, firma Chmurowisko przynosi ze sobą m.in. niezwykle cenne doświadczenie multi-cloud, autorski model współpracy z rynkiem i ogromną pozytywną energię. Korzystamy z tej współpracy i dużo się od nich uczymy – dodaje Grzegorz Grunwald.

Więcej o ścieżce Cloud Service

Ścieżka Service Track jest przeznaczona dla partnerów, którzy wdrażają usługi Oracle w chmurze oraz zarządzają nimi. Wybierając Ścieżkę Serwisową, partner otrzymuje zestaw zasobów, które pomagają w osiągnięciu określonego poziomu wiedzy specjalistycznej i pozwalają przyspieszyć strategię chmury w takich obszarach, jak: środowiska chmurowe, przekazywanie wiedzy, zasoby sprzedażowe czy marketingowe.

Partnerzy posiadający Service Track koncentrują się na świadczeniu usług wokół rozmaitych scenariuszy chmurowych. Po uzyskaniu niezbędnej wiedzy w ramach Ścieżki Serwisowej partner otrzymuje także dodatkowe korzyści rynkowe – takie, jak pomoc techniczna, wspólne promocje projektów wykonanych u klientów i certyfikaty wiedzy specjalistycznej. Partnerzy Service Track mogą również zdobyć kolejne poziomy eksperckie, osiągając kwalifikacje w zakresie wysokości przychodów lub liczby nowych klientów. Dzięki nim można uzyskać dodatkowe korzyści – takie, jak dostęp do szkoleń dotyczących nowych produktów, specjalistyczne szkolenia sprzedażowe czy wspólne działania marketingowe.

Rozważ wyłączenia AdBlockera

Cloud Forum rozwija działalność m.in. dzięki wyświetlaniu reklam online dla naszych Czytelników. Prosimy o rozważenie wsparcia nas poprzez wyłączenie blokera reklam.

Obserwuj nas: