Cyber_Folks - rebranding Linuxpl.com
BIZNES WYDARZENIE

Cyber_Folks – nowa marka znanego dostawcy hostingu

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów.

Według cyber_Folks, od hosterów zawsze wymagało się głównie domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami czy domenami, ale także inspiruje webinarami, ebookami, czy przydatnymi narzędziami.

Gdyby zapisani na organizowane przez nas webinary w minionym roku postanowili przyjechać na nie samochodami, korek na autostradzie miałby 77 km! Wielu miało też okazję czytać ebooka od nas, zaudytować stronę, albo wygenerować politykę prywatności – słowem: złapać inspiracje. Inspiracje dostarczone przez praktyków i specjalistów, należących do tej samej, co nasi klienci społeczności, kochających technologie internetowe i ułatwiających wykorzystanie ich potencjału! Żeby osiągać sukcesy potrzebne jest jedno i drugie. Technologia i ludzie – mówi Artur Pajkert, Brand Director marki cyber_Folks.

Po rebrandingu firma planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia związany z inspirowaniem swoich klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej obsłudze klienta. Już teraz należy ona do jednych z najlepszych na rynku webhostingowym, ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.

Innowacje w procesie szukania nazwy firmy i domeny

W ramach rebrandingu – oprócz nazwy i logo – całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki (www.cyberfolks.pl), wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów na nazwy domeny w oparciu o wielojęzyczne słowniki synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.

Poprawa szybkości działania stron

Kolejnym niezwykle ważnym obszarem, na którym ma być skoncentrowana uwaga cyber_Folks, jest szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych. Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację i przyśpieszenie działania sklepów i stron opartych o PrestaShop i WordPress. Wg testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5x szybciej, a wydajność stron na WordPress jest do 68x większa.

Cyber_Folks_screenshot

Chmura w Polsce: Dołączysz?

Obserwuj nas: